Beursnieuws: Kelfort, Oxloc en Ironside op de Bouwbeurs

27 juni 2022 | 3 minuten leestijd

Het ledenbestand van Ferney is heel gevarieerd, maar de leden kenmerken zich allemaal door een gezonde groei en een sterke zelfstandige positie in hun markt. De 37 leden van Ferney zijn gezamenlijk goed voor ruim 450 vestigingen en een uitstekende dekking in Nederland en België. De leden hebben een bepalende stem bij de assortimentskeuze en het beleid van Ferney.

Sinds 2007 neemt Ferney aan elke editie van de Bouwbeurs deel met de merken Kelfort, Ironside en Oxloc.

Kelfort biedt een breed assortiment aan kwaliteitsproducten, die zijn afgestemd op professioneel gebruik in de bouw en industrie van kit, purschuim en lijm tot bevestigingsmiddelen, kabelhaspels, bouwlampen en trappen.

Ferney is de enige Nederlandse inkoopcombinatie die het merk Ironside mag voeren. Ironside staat voor professioneel en hoogwaardig handgereedschap tegen een gunstige prijs. Door het ergonomische ontwerp is het gereedschap geschikt voor professionele gebruikers die hoge eisen stellen aan veiligheid en gebruiksvriendelijkheid. Ironside geeft levenslange garantie op al het handgereedschap.

Met het bouwbeslag van Oxloc beschikt Ferney over een sterk en kwalitatief hoogwaardig merk, dat kan concurreren met alle A-merken. Oxloc levert bouwbeslag voor bedrijven in herstel, renovatie en onderhoud. Het assortiment van Oxloc bestaat onder meer uit goedgekeurd veiligheidsbouwbeslag, veiligheidssloten, driepuntssluitingen, profielcilinders en veiligheidsproducten voorzien van het Politie Keurmerk Veilig Wonen en het SKG*** certificaat.

” Bouwbeurs is de ideale plek om in contact te komen met
bestaande en nieuwe eind­ge­brui­kers “

Robbert de Jong, Manager Verkoop en Marketing bij Ferney, vertelt dat deelname aan de Bouwbeurs bijdraagt aan het verhogen van de naamsbekendheid van de drie merken. De Jong: “De Bouwbeurs is de ideale plek om in contact te komen met bestaande en nieuwe eindgebruikers die daar in groten getale aanwezig zijn. Zij kunnen kennis opdoen over ons nieuwe en bestaande assortiment. De bezoekers kunnen de producten vasthouden, ervaren en testen en natuurlijk bespreken met onze in- en verkopers die op de stand aanwezig zijn. De Bouwbeurs is ook voor onszelf als bedrijf bij uitstek de locatie om kennis op te doen, waarmee we onze assortimenten kunnen verbeteren en verbreden. Na de Bouwbeurs kunnen we dan aan de slag om deze nog beter op de marktvraag aan te laten sluiten.”

Gerelateerde artikelen