Leads

Leads via Bouw en Installatie Hub – Jaarbeurs

Koninklijke Jaarbeurs is al een eeuw lang gedreven om professionals met elkaar te verbinden. Fysiek op locatie tijdens een beurs, maar ook via kennisplatformen als Bouw en Installatie Hub dat professionals en organisaties uit health en life sciences samenbrengt.

Binnen Jaarbeurs wordt flink geïnvesteerd om relaties te onderhouden met behulp van Marketing Automation, een Customer Data Platform en via direct contact. Dit kan voor jou een interessante ingang betekenen.

Hoe worden deze leads gegenereerd?

Sinds kort kunnen organisaties bij Jaarbeurs een Demand Generation traject starten. Jaarbeurs introduceert kennis en expertise van jouw organisatie in haar uitgebreide netwerk van beslissers en medebeslissers.

Via online kanalen, e-mail en telefonisch met 1-op-1 contact. Ze legt de eerste verbinding voor jouw inhoudelijke dialoog waarbij je salesorganisatie wekelijks wordt ondersteund met gevalideerde Marketing Qualified Leads (MQL). De druk op jouw marketingorganisatie neemt hierdoor af.

De drie stappen naar een grotere instroom voor sales

  1. De basis is kennisdeling binnen het netwerk van Koninklijke Jaarbeurs. Via publicatie van een actuele whitepaper waarin de expertise van jouw organisatie wordt beschreven en kennis wordt gedeeld. Op verzoek kan Jaarbeurs dit ook ontwikkelen.
  2. Bij interesse van een professional uit het Jaarbeursnetwerk, deelt Jaarbeurs de paper namens de kennispartner. Voldoet deze professional aan het besproken profiel, dan worden de zorgvuldig gevalideerde zakelijke profielgegevens met je gedeeld. Je betaalt Jaarbeurs voor de daadwerkelijk geleverde leads.
  3. Jouw marketing- en salesorganisatie ontvangt wekelijks een update tot het vooraf besproken maximum aantal leads. Zij pakken consultatief de dialoog op na getoonde interesse voor de expertise van jouw organisatie.

Benieuwd welke leads Bouw en Installatie Hub voor jouw organisatie kan genereren?