​Geberit laat consumenten wc-douche fysiek testen

Hub Redactie
Hub Redactie
28 april 2016
1 min

Het bedrijf laat weten te staan te trappelen om Nederland ken te laten maken met de douchewc. “Onder het motto `Mijn eerste keer` doorkruist Geberit dit voorjaar heel Nederland. Tijdens de Geberit AquaClean roadshow krijgt de consument de kans om op een heel innovatieve manier de verfrissende reiniging met water te ervaren. Deze natuurlijke vorm van intieme hygiëne leren ze kennen in een exclusieve omgeving.” Het bedrijf hoopt de Westerse manier van reinigen na een toiletbezoek drastisch aan te pakken. “Geberit ziet de campagne als een extra stap in de richting van een nieuwe hygiënecultuur in Nederland.”

Campagne

“Deze grootschalige campagne is rechtstreeks op consumenten gericht en vindt deze lente op geselecteerde locaties en op doelgroepgerichte events plaats.” Het bedrijf komt met een speciale truck. In de truck is een testwaterstraal voor de handen, zijn er diverse AquaClean douchewc showmodellen en twee werkende douchewc`s van het nieuwste model: de AquaClean Mera. Hiermee kan het reinigen met water op het toilet ervaren worden, zowel fysiek als emotioneel.

Hans Biemond voor zijn skid

Een kijkje in de keuken van een pionierende marktleider: ‘Iedereen heeft baat bij aquathermie’

Lees meer Pijl naar rechts icoon

Whitepapers

Innovatie in uitvoering: industrieel bouwen

Wees voorbereid op de bouwplaats van de toekomst.

Resultaatgericht Samenwerken (RGS).

RGS is een gestructureerde methode die vastgoedprofessionals direct ondersteunt bij kwaliteitsverbetering, kostenefficiëntie en verduurzaming.

Kennis over het Dak: bouw, energie, ventilatie

Alles over het dak en de energiehuishouding. Voor professionals uit de bouw- en installatiebranche.