Kozijninnovatie speelt in op Nederlandse markt

23 november 2017 | 2 minuten leestijd

Voor de Nederlandse markt is het product nu voorzien van een aanslagprofiel aan zowel de zijkant als de bovenkant. Dit moet wind- en regen buiten houden. Bij de Nederlandse werkwijze worden ramen vanuit de buitenkant geplaatst. Renson: “Bij de ontwikkeling van deze specifieke `spin-off` voor de Nederlandse markt werd zowel rekening gehouden met de variatie in dikte  en breedte van de aanslagflens op Nederlandse raamkozijnen, als met de rubberopname.”

Verwachtingen liggen hoog

In de afgelopen tijd is ventilatie en een goed binnenklimaat steeds belangrijker geworden. De regelgeving is aangescherpt en daar heeft de bouwbranche mee te dealen. De verwachting van gebruikers gaat verder omhoog. Zo moeten huizen energiezuinig zijn en het liefst ook slim.

Focus op de Nederlandse markt

Renson wil zich verder gaan richten op de Nederlandse markt. Om die reden gaat het bedrijf het assortiment van Aralco vanaf het nieuwe jaar aanbieden onder de naam van Renson. “Als internationale trendsetter in ventilatie, zonwering en terrasoverkappingen, geeft Renson hiermee extra invulling aan z`n ambitie om Nederlandse klanten beter te kunnen bedienen met een ruimer assortiment,” legt het bedrijf hun ambitie uit. “Dankzij deze synergie zal Renson z`n totaalconcepten voor gezond, comfortabel en duurzaam wonen nog beter in de Nederlandse markt kunnen aanbieden.”

Gerelateerde artikelen